Ποια είναι η σημασία των mobile apps για την προώθηση των επιχειρήσεων;

Ένας από τους ταχύτερους τομείς ανάπτυξης, είναι ο τομέας κατασκευής mobile apps, κυρίως λόγω της απλότητάς τους και της πολύ καλής σχέσης κόστους/αποτελεσματικότητας. Η ανάπτυξη αυτή δεν είναι τυχαία. Φαντάσου, ότι μόνο μέχρι το 2016, αναμένεται οι χρήστες κινητών τηλεφώνων να ξεπερνούν τα 2 δισεκατομμύρια παγκοσμίως. Αν μέχρι σήμερα, μια επιχείρηση οφείλει να έχει ιντερνετική παρουσία με ένα website, τότε με αυτά τα δεδομένα, αυτό που πραγματικά χρειάζεται για να παραμείνει ανταγωνιστική, είναι η κατασκευή mobile εφαρμογών, σχετικές με το αντικείμενο της επιχείρησης. Με αυτόν τον τρόπο, κερδίζεται και το κοινό που βρίσκεται και παίρνει αποφάσεις “εν κινήσει”.

Τι να προσέξω στη δημιουργία mobile apps

Η δημιουργία mobile εφαρμογών δεν είναι απλή υπόθεση. Πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλοί παράμετροι καθώς η αγορά γίνεται συνεχώς πιο απαιτητική. Πρώτο και κύριο μέλημα είναι η ασφάλεια (security), ειδικά αν ο χρήστης πληρώνει μέσω της εφαρμογής. Επίσης σημαντική, είναι η συνολική εμπειρία του χρήστη (UX/UI design) στη χρήση της εφαρμογής. Όσο καλή και αν είναι μια εφαρμογή, αν δεν είναι εύχρηστη χάνει την αξία της για τον χρήστη.

Πώς μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρησή μου

Ο ‘χαρακτήρας’ της εφαρμογής εξαρτάται άμεσα από τον τομέα δραστηριοποίησης, το αντικείμενο και την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης:
  • Πωλήσεις: Αν η επιχείρησή σου δραστηριοποιείται σε e-commerce, τότε μια mobile app μπορεί να παρέχει μια εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία, προσφέροντας εκπτώσεις και συστάσεις στον χρήστη, βασισμένες στο προσωπικό του ιστορικό αναζήτησης και αγορών.
  • Προώθηση: Αν η επιχείρηση δραστηριοποιείται στον τομέα της λιανικής ή προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών (εμπορικά καταστήματα, franchise, καφεστίαση, ψυχαγωγία, κ.α.) μία mobile εφαρμογή θα μπορεί να προσφέρει προωθητικές ενέργειες για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, έκπτωση σε συγκεκριμένα προϊόντα για μία ημέρα, για όποιον επισκεφτεί την επιχείρηση και δείξει τον κωδικό από την εφαρμογή.
  • Πληροφορία: Εφαρμογές πληροφοριακού χαρακτήρα θεωρούνται εκείνες που μπορούν να δώσουν μία ‘πρόγευση’ στον πελάτη για την επιχείρηση - όπως για παράδειγμα να αναδεικνύουν αξιολογήσεις πελατών. Μία τέτοια εφαρμογή, θα μπορούσε να αποτελεί εργαλείο δημοσίων σχέσεων για τουριστικές επιχειρήσεις και γενικότερα επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες.
  • Gaming app: Αναφέρεται σε συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό, οπότε και σε επιχειρήσεις που στοχεύουν σε αυτό. Επομένως, επιχειρήσεις που έχουν μια νεανική ταυτότητα, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μία gaming εφαρμογή που να ταιριάζει στο προϊόν ή την υπηρεσία τους, για να κάνουν συμμέτοχο το κοινό τους (engagement) και να αποσπάσουν στοιχεία όπως το e-mail που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε άλλες προωθητικές ενέργειες.
Διαφαίνεται ότι για κάθε επιχείρηση σήμερα, θεωρείται κρίσιμο το να προσαρμόζεται στις συνεχόμενες τεχνολογικές αλλαγές και ειδικότερα να γίνει “κινητή”. Το κομμάτι αυτό, χρειάζεται την τεχνογνωσία και εμπειρία ενός επαγγελματία. Μη φοβηθείς να πας την επιχείρησή σου μπροστά. Τόλμησέ το!

Οι συνεργάτες της πλατφόρμας μας είναι έτοιμοι να σε υποστηρίξουν για την κατασκευή ιστοσελίδας - e-shop και για κάθε βελτιστοποίηση που θα χρειαστείς. Απλά συμπλήρωσε δωρεάν τη φόρμα μας και θα σου βρούμε τους κατάλληλους!

Σχετικά με το Douleutaras

Είμαστε η Νο1 Πλατφόρμα Εύρεσης Επαγγελματιών έχοντας πραγματοποιήσει 195.000+ εργασίες, με πάνω από 3.500 αξιολογημένους επαγγελματίες και 20.000+ χρήστες σε μηνιαία βάση.

Πώς λειτουργεί o Douleutaras

Μας περιγράφεις την εργασία που θες

Μέσα σε λίγη ώρα, ένας ή περισσότεροι αξιολογημένοι επαγγελματίες επικοινωνούν μαζί σου για την υλοποίησή της

Επιλέγεις τον κατάλληλο για σένα

Οι επαγγελματίες του Douleutaras

4.5

Μέσος όρος αξιολόγησης επαγγελματιών

6.000 εργασίες

Κάθε επαγγελματίας έχει ολοκληρώσει περίπου 50 εργασίες

1.000 επαγγελματίες

+2 νέοι επαγγελματίες κάθε μέρα